DM i kumla, resultat

 Hej!!

Idag var det ju DM i Kumla. Har ju inte startat någon LA (100cm) på flera månader och jag var inte nervös alls. Men jag är aldrig nervös på tävlingar sen långt tillbaka, man blir liksom van och tycker det är så jäkla roligt haha, det är livet!

Resultat;
Hon var jätte fin på framhoppning, men fick inte upp rätta tempot, men hon hoppade fina språng. Inne på banan försökte jag hitta ett bra tempo och hon kom bra på 1an, men till 2an hann jag inte få henne rak och hon stannade, tyvärr.. Och nollade på resten, fick ha mycket ben men hon hoppade så bra min fina. Så typsikt, ett ända stopp och nolla resten, även fast jag ville bli placerad så är jag sjukt nöjd med tanke på att vi inte startat någon LA på ett bra tag och hon presterade sjukt bra. Det är bara fortsätta träna och anmäla till fler tävlingar!

Nu sitter jag hemma hos Marcus och äter godis, men ska snart sova för är sjukt trött. Bloggar mer imorgon kram

GRATTIS BÄSTA LISA HUSS OCH NILLE TILL DM-GULD KAT.B !!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

lol

Svar: lol på dig marcus alpvik
feliciaH

2012-09-02 @ 00:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0